Verzend- en retourbeleid
Wij hopen uiteraard dat je product in alle tevredenheid is aangekomen bij jou of bij de ontvanger.
Mocht dit niet het geval zijn dan kun je het product binnen 14 dagen retourneren of ruilen!
Hiervoor hanteren wij een aantal voorwaarden:
- We kunnen er geen 100% garantie op geven met brievenbuspost, echter gaat bij ons de bestelling dezelfde dag weg als de order voor 12:00 geplaatst is, normaliter komt het pakketje dan de volgende dag aan (mits de postbode meewerkt :-)) Mocht je de bestelling naar België (of een ander land) willen versturen, houd dan rekening met afwijkende levertijden.
- Producten waar een persoonlijke boodschap aan gekoppeld is kunnen wij helaas niet retour nemen (zoals flessenpost of de partyknaller)
- Retour dient zsm en in ieder geval binnen 14 dagen te zijn aangemeld via [email protected]
Vermeld hierbij het ordernummer, artikelnummer, email adres, telefoonnummer en reden van retour. - Geretourneerde artikelen dienen ongeopend, onbeschadigd en in originele verpakking voldoende gefrankeerd naar ons opgestuurd te worden Millows t.a.v. Retouren - Sassenstraat 45 - 8011PB- Zwolle (Verzendkosten voor retourneren zijn voor eigen rekening, wil je ruilen? Dan versturen wij kosteloos het nieuwe product naar je op.)
- Kosten voor vermissing en beschadiging tijdens retourzending zijn tevens voor eigen rekening.
- Verstuur de artikelen altijd aangetekend en bewaar het verzendbewijs.
- Na ontvangst rekenen wij maximaal 14 dagen voor verwerking van je retour.
- Als bij ontvangst van een artikel blijkt dat het niet voldoet aan bovenstaande voorwaarden dan zullen wij de retour weigeren. Het artikel zullen wij in dit geval terugsturen.